יום שישי, 13 בינואר 2017

מסלולים בפירנאים - טיול אתגרי, ומרהיב ביופיו



אם אתם מתכננים טיול בטבע אין ספק שהפירנאים בספרד הם המקום המושלם לכך, תוכלו לתכנן טיול בן 7-10 ימים, כאשר בכל יום תלונו במקום אחר, תראו נופים עוצרי נשימה, תגלו מקומות היסטוריים קסומים אשר כאילו קפאו בזמן, וכמובן גם תוכלו לחוות ספורט אתגרי. ישנם מספר מסלולים בפירנאים אשר ניתן להתאים כך שיתאימו לכל הגילאים ולאופי של הטיול אשר אתם רוצים. כל אחד יכול למצוא תעסוקה והנאה, כל מה שעליכם לעשות הוא לשכור רכב 4X4 ולצאת מברצלונה אל חוויה בלתי נשכחת.

טיול לכיוון הצפון
כאמור ישנם כל מיני מסלולים בפירנאים אשר נקבעים לפי הכיוון שתבחרו לקחת, במידה ואתם נוסעים לכיוון הצפון לכיוון עמק סאו-קולסקברה מהרגע הראשון תחוו את הנוסף היוצא דופן כבר מחלון המכונית, כאשר התחנה הראשונה שאי אפשר לוותר עליה היא עיירה רופית אשר נבנתה עוד במאה ה-16 ושומרת על אופייה הקסום. לאחר מכן תמשיכו אל אגם סאו המפורסם מתחתיו מסתתרת עיירה ששקעה, ובקרבת מקום גם תמצאו מקום לינה. לאחר מכן תוכלו להמשיך אל פרקי הטבע כגון קאדי מוישרו, כאשר תוכלו לערוך פעילויות אתגריות, כמו אומגות, טיפוסי חבלים, גלישה במזחלות ועוד. כאשר עבור אוהבי האתגרים ברכסי פירנאים ניתן למצוא גם רפטינג ומזחלת הרים הגדולה בעולם.




מקומות לינה ועיירות
אף על פי שמדובר על טיולים הטבע, המקומות מאורגנים מאוד, כאשר בקרבת כל מקום מפורסם תוכלו למצוא גם מקום לינה ללילה, אם אתם מטיילים בקבוצות כדאי לקבוע מראש עם המקומות, אם אתם לבד תוכלו להפתיע אך גם כמובן עדיף תמיד לתכנן, במהלך כל הטיולים תוכלו להגיע אל כפרים ועיירות לקניית מזכרות כך למעשה מסלולים בפירנאים משלבים הכל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה