יום שישי, 27 בינואר 2017

בריכת שחיה ביתית מעלה את רמת החיים ומשדרגת את ערך הנכס



הקמה של בריכת שחיה ביתית בימנו היא כבר לא עניין של מותרות. הודות לפתרונות טכנולוגיים חדישים, מחיר ההתקנה של בריכות ביתיות ירד בצורה דרסטית – כך שמשפחות רבות נוספות יכולות להרשות לעצמן להתחדש בבריכת ביתית. לא רק שבריכת שחיה ביתית מקפיצה את רמת החיים שלכם, היא אף משדרגת את ערך הנכס שברשותכם.

כיצד לבחור מהי בריכת השחיה המתאימה ביותר עבורכם?
תוכלו לבחור בריכת שחיה ביתית מתוך מגוון רחב ביותר של סוגים, גדלים ועיצובים אפשריים. ראשית כל יהיה עליכם לברר מהו גודל השטח שביכולתכם להקצות לטובת העניין – וכך לקבוע את גודל הבריכה שתרכשו (מבריכה ארוכה שתאפשר לשחות בה בחופשיות ועד בריכה קטנה לשכשוך ולרביצה משותפת במים). לאחר שתחליטו מהו התקציב העומד לרשותכם, תוכלו לבחור בין בריכת בטון חפורה בקרקע או בריכות מסוגים אחרים וזולים יותר. לבסוף, ניתן כמובן להשתעשע עם עיצוב הבריכה כך שתתאים לעיצוב הגינה הכללי ולטעם המיוחד שלכם.




אל תשכחו לדאוג לבטיחות השוהים בבריכה ובסביבתה
אם החלטתם להתחדש ולהקים בחצר בריכת שחיה ביתית, חשוב מאוד לזכור לדאוג גם לבטיחות השוהים בבריכה ובסביבתה. דאגה לבטיחות חשובה במיוחד בבתים בהם גדלים ילדים קטנים, אך לא רק. השלב הראשון מתבצע עוד תוך כדי התקנת הברכה – ודאו כי ההתקנה מתבצעת על ידי איש מקצוע המוסמך לכך, כדי למנוע סכנות אפשריות של התחשמלות או הצפה. לאחר שהושלמה בניית הבריכה, מומלץ לרכוש כיסוי בריכה המתאים לה. כיסוי זה ימנע מאנשים ומילדים לא לשים לב וליפול אל תוך המים או הבריכה הריקה. לבסוף, חשוב להזהיר את הילדים שלא להתרוצץ באזור הבריכה כדי למנוע סכנת החלקה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה