יום שישי, 13 בינואר 2017

תקשור בטלפון



בחיים שלנו עלולות להיות כל מיני צמתי דרכים. זה קורה בחיים של כל אחד מאתנו כמה וכמה פעמים. לפעמים אנחנו מייחסים לצמתי הדרכים האלה חשיבות גדולה במיוחד, ולפעמים מדובר על אירועים שאין להם חשיבות גדולה כל כך בחיינו(כלומר אנחנו לא מייחסים להם חשיבות גדולה במיוחד). בכל צומת דרכים כזאת, כלומר בכל דילמה שבה אנחנו לא יודעים באיזו אפשרות לבחור, יש לנו אפשרות לקבל עזה. תחום התקשור בא לעזרתנו בדיוק בשביל מצבים כאלה. אלה מצבים שבהם אנחנו לא בטוחים איזו דרך תהיה הטובה ביותר בעבורנו ועל כן אנחנו לא מצליחים לעשות את הבחירה. אנחנו לא רוצים לבחור סתם, אלא רוצים לעשות בחירה מושכלת. תהליך תקשור עם עולמות עליונים יכול לאפשר לנו להבין מה מתאים לנו לעשות, מה האמת הפנימית שלנו אומרת לנו, גם אם אנחנו לא מצליחים להבין את זה בגלל ניתוק שלנו מהעולם הרוחני. את התקשור נהוג תמיד היה לבצע פנים א פנים, אבל כיום אפשר לעשות זאת גם טלפונית.




האם אפשר לבסס החלטה גדולה לחיים על שיחת טלפון?
רבים תוהים, האם יהיה זה צעד נכון לבסס צעד גדול בחיים על ידי הסתמכות על שיחת טלפון. אכן, אחת הבעיות של תקשור בטלפון הוא האמון של הציבור בו. אבל, תשמחו לדעת שתקשור בטלפון הוא בדיוק כמו תקשור רגיל. אם מתקשרת מסוימת מציעה לכם תקשור בטלפון, ואתם סומכים עליה – לכו על זה. בכל מקרה חשוב להקשיב לאמת הפנימית שלכם.

תקשור בטלפון עם נשמות
תקשור בטלפון אפשר לעשות גם עם נשמות שיצאו מהעולם שלנו ועברו לעולם הרוחני. המתקשרת בדרך כלל תבקש מבעוד מועד את שמכם, שם האדם ושם אמו, כדי לזמן את הנשמה מבעוד מועד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה